کارت بازرگانی
نوشته شده توسط : ali

کارت بازرگانی

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با اخذ کارت بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.کارت بازرگانی این امکان را به وجود می آورد تا بتوان با شرکت های خارجی داد و ستد انجام داد.در واقع به واسطه کارت بازرگانی میتوان به امر تجارت خارجی پرداخت.

 

برای اخذ کارت بازرگانی خود در تهران میتوانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

 

کارت بازرگانی آشنایی مردم با مراحل انجام كار درادارات باعث ایجاد جوسالم ومناسبی بین ارباب رجوع وكارمندان می شودبه همین جهت اداره كل ثبت شرکتها آذربایجانغربی اقدام به تهیه كلیه فرایندهای انجام شده در ثبت اسناد گرفته تا متقاضیان در جریان روند كار خودقرار گیرندواین آشنایی باروندكار و اخذ کارت بازرگانی باعث  شود متقاضیان مدارك خودرابه طورصحیح تهیه كرده وبه واحد های مورد نظر تحویل دهند تنظیم صحیح مدارك از نظر متقاضی باعث كاهش زمان ممیزی ویا زمان اصلاح ودوباره كاری كارها می شود.

مدارك لازم جهت اخذ كارت بازرگانی

 

1- یك جلد دفتر روزنامه ویك جلددفتركل كه صفحات آنهاشماره گذاری وقیطان كشی شده باشد.

 

2-در خواست كتبی متقاضی جهت پلمپ دفاتر وثبات اظهارنامه ثبت نام در دفاتربازرگانی

 

3-فتوكپی شناسنامه وپایان خدمت متقاضی اخذ کارت بازرگانی

 

جهت كسب اطلاعات بیشترباشعبه شركتهای ثبت اسناد تماس حاصل فرمائید.

درخواست اجراءمفاداسناد رسمی ازمراجع ذیل بعمل می آید:

 

الف: ادارت ثبت اسناد واملاك

 

ب: دفتر خانه اسناد رسمی ودفتررسمی ازدواج وطلاق

در موارد زیرادارات ثبت مرجع صدور اجرائیه میباشد:

 

1-  اجرائیه مربوط به قبوض اقساطی بدون قید وشرط ویا اینكه طلبكار نخواهد از شرط مندرج در سند مربوط رااستفاده كند.

 

2- اجرائیه مربوط به چك بانكی ( مدارك لازم جهت صدور اجرائیه چك: الف: اصل چك وبرگشتی بانضمام تصاویر آنها ب : فرم تقاضای صدور اجرائیه چك)

 

3-اجرائیه مربوط به شهرداری

 

4-اجرائیه مربوط به شركتهای تعاونی روستایی

در مواردذیل دفاتر اسناد رسمی وازدواج وطلاق مراجع صدور اجرائیه میباشد:

 

1-در مورد اسناد رسمی لازم الاجراء.

 

2- در مورد مهریه وتعهداتی كه ضمن ثبت ازدواج وطلاق ورجوع شده.

 

3- مواردیكه موجر با درخواست وصول وجه قبوض اقساطی ، فسخ ویا تخلیه مورداجاره رابخواهد.

 

4-در مواردیكه طلبكار بخواهد از شرط مندرج در سند (هر نوع كه باشد)استفاده كند مرجع صدوراجرائیه نسبت به قبوض اقساط دفتر خانه مربوطه است.                            

                                         بازداشت اموال منقول

 

1-پس از ابلاغ اجرائیه طلبكار بایداموال منقول بدهكار رامعرفی تابرابر مقررات توقیف گردد.

                             بازداشت اموال نزد شخص ثالث

 

هر گاه طلبكار اعلام نمایدكه وجه ویا مالی از بدهكار نزد شخص ثالث است باید آنرا به اجرای ثبت اعلام تابرابرمقررات توقیف گردد.

                                 بازداشت اموال غیر منقول

 

چنانچه بدهكار ملكی داشته باشد طلبكار باید مشخصات كامل ثبتی آنرا به اجرااعلام نماید تا برابر مقررات نسبت به توقیف اقدام گردد.

روش صدور سند مالكیت المثنی

 

1- مراتب از بین رفتن یا گم شدن سند باید كتبا” از طرف مالك به اداره ثبت محل اعلام شود.

 

2-فرم ونمونه استشهادیه رااز اداره ثبت مربوطه اخذ ودر دو برگ تنظیم وتكمیل ضمیمه تقاضا شود.

 

3-مراتب از طرف اداره ثبت طیبخشنامه ای به دفاتر اسناد رسمی اعلام ویك نوبت در یكی از روزنامه های كثیرالانتشار یا یكی از روزنامه هایی كه آگهی های ثبتی در آن درج می شود،به هزینه متقاضی آگهی می شود.

 

4- در صورتی كه تاده روز از تاریخ انتشار آگهی اعتراضی نرسیده یا در صورت اعتراض اصل سند مالكیت یا سند معامله اراته نشده باشد اداره ثبت اقدام به صدور المثنی سند مالكیت خواهد نمود .

         نحوه اعتراض به درخواست ثبت وتحدید حدود

 

اعتراض به آگهی های نوبتی وتحدیدی در مورد در خواست ثبت وتحدید حدود املاك باید بصورت كتبی ومستقیما” به اداره ثبتی كه آگهی را منتشر می كند تسلیم شود.

 

اعتراض باید ظرف یكماه از تاریخ تسلیم اعتراض به مرجع ثبتی ، دادخواست خود را به مرجع ذیصلاح قضایی تقدیم نماید.

 

در صورت عدم تقدیم دادخواست از سوی معترض ،متقاضی ثبت یا نمایده قانونی وی می تواند به دادگاه مربوطه مراجعه وگواهی عدم تقدیم دادخواست را دریافت وبه اداره ثبت تسلیم نماید ودر این صورت اداره ثبت بدون توجه به اعتراض عملیات ثبتی را بارعایت مقررات ادامه می دهد.

 

مبدأ اعتراض به اصل ملك ، تاریخ انتشار روزنامه ای است كه اولین آگهی نوبتی در آن درج شده است .

                        –  در خصوص تعرفه دفاتر اسناد رسمی

 

1- مراجعین محترم دفاتراسناد رسمی ازپرداخت هرگونه وجه نقد به هر عنوان دردفترخانه خودداری نمایند.

 

2-هرگونه تعرفه قانونی بایدحتما” از طریق بانك واریزوفیش واریزی به دفترخانه تحویل گردد.

 

3- میزان فیش های واریزی رابا ارقام قید شده درسندمطابقت داده شود.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: